Beste Bewoners van het Sparrendal
De afgelopen jaren hebben wij aangegeven dat het emailadres contact@maasdelta.nl gebruikt kon worden om allerlei zaken te melden. Daar is een verandering in gekomen. We vertellen hier graag iets meer over.
Meldingen
Vanaf nu vragen wij u om alle meldingen, vragen reparatieverzoeken en/of opmerkingen die u heeft, te melden via onze site en niet meer via contact@maasdelta.nl en dit ook onder de aandacht te brengen bij bewoners die u doorverwijst naar ons.
Waarom via de site vraagt u zich misschien af;
- De informatie via de site is vollediger en komt direct via een automatiseringsinstelling terecht bij de juiste afdeling ter behandeling.
- Er staat ook veel informatie op de site die mogelijk al een antwoord kan geven op de vraag.
Directe vragen aan uw contactpersoon van Maasdelta.
Die vragen blijft u gewoon stellen op de manier waarop u dit nu ook doet. Vaak is dat via de directe mail van de medewerker. Alle overige vragen- reparatieverzoeken en dergelijke graag vanaf nu via onze site. Voor iedere bewonerscommissie is een aparte klantkaart aangemaakt waarnaar u kunt verwijzen.
Mogen wij op uw medewerking rekenen?